Pogodba: Elle Kennedy/ Recenzija (OFF – CAMPUS serijal)

Stiglo nam je ljeto i vrijeme je za zaslužene odmore. More, plaža, hladno piće, šum valova i puno, puno knjiga. Tokom godine imam rečenicu „Kada dođe ljeto, navalit ću na knjige“. Možeš misliti. Shvatila sam da puno više čitam ostatak godine. Štivo koje se nalazi u mojim rukama po ovim vrućim danima je lagano, zabavno i … neopisivo vruće.

Ovog puta donosim vam osvrt na knjigu „Pogodba“ Elle Kennedy.

Prije svega, minuta šutnje za ovako predivnu i provokativnu naslovnicu.

DAMN.

Čak i da me knjiga nije oduševila, svejedno bi kupila cijeli Off- Campus serijal. Mislim, pogledajte te predivne i kolosalne korice. Kada dođem doma, definitivno moram naći neko posebno mjesto za njih tako da ih mogu gledati iz svakog kutka sobe.

Dva tjedna prije početka nastave umro je stari profesor iz etike. Skoro svi upisuje etiku iz istog razloga – radi podizanja prosjeka. Ambiciozna i mrvicu prezahtjeva profesorica Tolbert, dolazi kao zamjena. Garrett Graham ima jedan cilj: profesionalno igrati hokej. Nakon što ne prođe semestralni ispit kao i većina njegovih kolege, postoji velika šansa da ostatak sezone sjedi na klupi, a to nikako nije dobro za njegovu buduću karijeru.

Frustriran nedovoljnom ocjenom, još neko vrijeme ostaje sjediti u dvorani. Pažnju mu privuće djevojka, odnosno bolje rečeno njezina stražnjica. Nakon što se nespretno potepe na stepenicama, Garrett se sagne kako bi joj pomogao skupiti papire koji su se razletili na sve strane. Na njegovo iznenađenje i šok, promatra tu peticu na njezinom ispitu. Ona ne spada pod one rijetke koji su prošlo ispit… ona je čak dobila peticu.

I odjednom možete zamisliti zgodnog muškarca kako čuči i odjednom mu se upali lampica iznad glave, kao u animiranim filmovima. Ona je idealan kandidat za davanje instrukcija. Sada ju još samo treba pitati i sjetiti se kako se zove. Molly? Marty? Mona? Sigurno je nekako na M… Ubrzo usllijedi još jedan šok – Garretta Grahama je odbila djevojka. Sve bi mjesecima stajale u redu samo da sat vremena provedu s njim, ali ona nije takva.

Hannah je djevojka kojoj ime ne počinje na M, no to je djevojka koja je odbila Garrettu držati instrukcije. On je za nju samo arogantni i narcisoidni član hokejaškog tima. Živi u uvjerenju kako sve ocjene dobiju na pladnju i da im profesori rado progledaju kroz prste kako bi ostvarili odlične rezultate na terenu.

Garrett je svjestan da mora podići svoj prosjek ako želi zadržati mjesto kapetana u Sveučilišnoj sportkoj momčadi hokeja. Isto tako je svjestan da mora pronaći način da mu Hannah pomogne. Zahvaljujući njegovoj sposobnosti odličnog zapažanja, uoči kako njezin pogled često odluta prema Justinu Kohlu – članu nogometne momčadi. On zna na kakve se djevojke Justin pali, pa tako zna da Hannah nema nikakve šanse. Sada, ovo možete nazvati ucjenom, prisilom ili kako bi Garrett rekao – pogodbom.

Ako pristane davati mu instrukcije kako bi podigao prosjek, on će joj pomoći da Justin Kohle poludi za njom. Hannah je isprva zgrožena ponudom, ali nakon što shvati da sve što je Garrett rekao stoji, odluči pristati.

Što bi moglo krenuti u krivom smjeru?

Garrettov život se svodi na treninge, utakmice, pokoji tulum i neobavezni seks. Nije jedan od onih tipova kojima se gade veze, nego jednostavno zna da sada želi biti posvećen samo hokeju i svojoj karijeri. Nakon nekoliko instrukcija i susreta, Garrett i Wallsy – kako ju on zove – praktički postanu najbolji prijatelji. Hannah shvati kako je možda prenaglila sa svojim zaključcima o hokejašima, odnosno barem o njemu.

Stvari se ipak počnu odvija malo drugačije od Garrettovih očekvianja. Nakon što se Wallsy nađe u društvu Justina, Garrett osjeti neočekivani ubod ljubomore. Poslije toliko provedenog zajedničkog vremena i jednog poljupca, Wallsy je nesvjesno promijenila njegove prioritete. Garrett sada ima novi cilj: dokazati Wallsy da je on taj kojeg želi.

„Katkad ti se neki ljudi jednostavno prikradu i uvuku ti se pod kožu, a da nisi toga ni svjestan, i odjednom se samo zapitaš kako si dosad mogao živjeti bez njih.“-

Glavni likovi su prošli kroz određene bolne životne periode koji su ih u jednu ruku obilježili. Hannah Wells je sa svega petnaest godina bila nadrogirana i silovana. Potrefilo se da su roditelji počinitelja utjecajni ljudi u gradu kojima se nitko ne želi zamjeriti. Ne samo da gubi parnicu, nego uz sve to proglašena je lažljivicom i lakom curom. Njezini roditelji postaju omraženi u gradu, ali nemaju mogućnost odlaska pošto tamo ipak imaju siguran posao, a u ovom trenutku kada još uvijek podmiruju sve sudske troškove, ne mogu si dopustiti ni dan bez posla. Nakon nekoliko godina terapije Hannah uspješno funkcionira u svijetu, ali ipak su ostale neke posljedice – a to je da ju niti jedan dečko do sada nije uspio uzbuditi. Pametna je i tvrdoglava, toliko da Garrettu većinu vremena zadaje ogromne glavobolje. Kada je riječ o muškarcima, njezino samopouzdanje nestane dok si rekao keks. Njezin bijeg iz stvarnosti je pjevanje, a nada se kako će joj jednog dana to biti izvor prihoda.

“Ružnu uspomenu je najlakše zamijeniti lijepom.”

Phil Graham je najveća hokejaška zvijezda, ujedno i Garrettov otac koji ga je godinama zlostavljao, baš kao i svoju ženu. Iako nam se na prvi pogled čini kako Garrett ima apsolutno sve što poželi, kao i svi ostali ljudi bori se sa svojim demonima iz prošlosti. Phil nije propustio niti jednu njegovu utakmicu. Ako pobijede, otac mu iz daljine klimne glavom. Ako izgube, samo ga promatra s negodovanjem u očima. Razlog svog tog zlostavljanja je želja da njegov sin bude doista “dostojan” biti njegov sin, želi da bude najbolji u hokeju poput njega. Garrett ima ciljeve i u budućnosti se vidi na ledu, ali isključivo svojim zaslugama. Želi dokazati ocu da ne igra bitnu ulogu u njegovom životu. Nakon svih tih udaraca, dernjave i uvreda, sasvim je razumljiva njegova odbojnost prema ocu.

Ja sam poput onog jezerceta na kojem sam klizao kao dijete. Tako blistavo i glatko kad ga gledaš iz daljine, no kad mu se dovoljno približiš, odjednom postanu vidljive sve izbočine i ispresijecani tragovi klizaljki. Takav sam valjda i ja. Prekriven ožiljcima koje očito nitko ne vidi.

Doista sam uživala čitajući knjigu. U zadnje vrijeme nekako sam zaredala romane s teškom tematikom, pa mi je ovo došlo kao osvježenje. Pročitala sam doista puno knjiga žanra New adult i generalno gledano, sve se svodi na jednog bad boya koji se promijeni radi djevojke. Naravno, ne kažem da je to nešto loše. Istina da je to često viđena tema, ali svaki pisac je ukrasi na svoj način. Kao što možete pretpostaviti, kod mene se nalazi cijeli serijal i bacam se na čitanje druge knjige koja nosi naziv “Pogreška”.

“Pogodba” je prva knjiga u serijalu OFF- CAMPUS. Zahvaljujući Nakladi Neptun, prevedene su i preostale tri knjige; Pogreška, Pogodak i Pobjeda. Ako želite naručiti svoj primjerak knjige, kliknite ovdje.

Ako tražite neko lagano štivo u ove ljetne dane, ovo je odličan izbor. Kada pročitate, sigurna sam da ćete još neko vrijeme razmišljati o Garrettu Grahamu. Uvjeravam vas, nitko nije imun na njega! Duhovito i romantično s malim dozama erotike.

Knjigu je napisala Ella Kennedy, izadana je 2015. godine i ima 320 stranica.

Nadam se da ćete uživati u čitanju, a ja se bacam na čitanje Pogreške!

„Život je lijep. Život je čarobno, zadivljujuće i zastrašujuće lijep.“