Pogreška: Elle Kennedy/ Recenzija (OFF – CAMPUS serijal #2)

Skoro sam postala odgovorni book blogger koji redovno izbacuje postove. Stvarno je malo falilo, ali onda je moja lijenost prevladala skupa s idućim rečenicama:

„Ma navečer ću.“

„Ma sutra ću.“

„Ma ništa neće biti ako ništa ne objavim tjedan dana.“

„Prošlo je dva tjedna. Opet sam zajebala.“

I tako dalje. No, tko zna… možda jednog dana postanem odgovorna i redovita s objavama. Najteže je steći naviku i ubaciti to u svoju rutinu. Čitavo vrijeme knjige se redaju u mojim rukama, ali ponekad želim samo to. Čitati. Bez pisanja, bez bloga, bez stranice… kao što sam rekla, takva sam ljeti.

Ok, umjesto da nastavim baljezgati, počet ćemo s već odavno obećanom recenzijom.

Iako sam naslov govori o kojoj knjizi je riječ, rado ću ponovno predstaviti drugu knjigu serijala OFF – CAMPUS. Ovo su knjige koje se doista lako čitaju. Interesantne su, pune humora i muškaraca koje svaka djevojka barem potajno priželjkuje.

U ovoj knjizi doznajemo nešto više o Johnu Loganu, Garrettovom najboljem prijatelju i jednom od trojice cimera.

Loganove muke započnu onog trena kada shvati da njegovim mislima luta zabranjena djevojka. Da budem preciznija – Hannah. Djevojka njegovog najboljeg prijatelja. Svaki put kada dođe kod njih u kuću, on se povlači u svoju sobu, zgrožen žudnjom koja ne bi trebala postajati. Njegova zaljubljenost je postala očita, ali svi – uključujući Garretta i Hannah – su uvjereni da će ga proći. Izlasci su postali puni alkohola, tjedno zabrije s nekoliko djevojaka i to sve u nadi kako će zaboraviti na Hannah.

Nakon što Hannah ponovno dođe provesti večer s dečkom i njegovim prijateljima, on pronalazi izliku kako ne bi bio prisutan. Sjeda u auto i sam odlazi na tulum. Ubrzo se nađe u hodniku studentskog doma Fairview s praznom baterijom mobitela, pitajući se je li u poruci pisalo soba dvadeset i dva ili trideset i dva. Vrata mu otvara nepoznata djevojka u pidžami i kosom ispletenom u pletenicu. Ne samo da je pogriješio broj sobe, već je pogriješio i studentski dom.Djevojka ga pušta u svoju sobu kako bi mogao nazvati prijatelja ili taksi, no nakon što shvati da nije zapamtio broj od prijatelja, a nakon dispečera krene svirati melodija i shvati da neće tako skoro dobiti taksi.

Grace je brucošica koji će uskoro navršiti devetnaest godina. Nikada nije spavala s dečkom, jer čak i oni dečki koji joj se sviđaju, ne znaju da postoji. To ne smatra kao veliki problem, ali ipak se nada da će do iduće školske godine izaći iz kategorije junferica. Nakon što joj u kasnim satima na vrata bane krajnje neočekivani gost, obuzme ju nervoza. Grace vrlo dobro zna tko stoji u njezinoj sobi, držeći njezin mobitel u rukama. Sve djevojke znaju za Logana. Ako nisu spavale s njim, onda su barem čule glasine.

Logan i Grace tu istu večer provedu gledajući film Umri muški. Ipak, to novopečeno prijateljstvo završi s maženjem i poljupcima. Svoju malu neočekivanu avanturu odluči povjeriti najboljoj prijateljici Ramoni koja je u potpunosti drukčija od nje. Dok je Grace pomalo nesigurna, tiha i sramežljiva, Ramona je u jednu ruku razuzdana, buntovna i možda ne toliko lojalna prijateljica. Uskoro se pokrene niz tračeva o Grace kao lažljivici koja nema uzbudljiv život pa ga mora izmisliti. Ako njezina najbolja prijateljica nije povjerovala da je popularni dečko pukom slučajnošču banuo kod nje, zašto bi ostatak sveučilišta?

Bez brige, Logan se pobrine da tračevi prestanu kružiti i sve ostavi bez riječi. Grace se polako zaljubljuje u njega. Baš kada se čini da bi njihov odnos mogao biti više od prijatelja s povlasticama i kada je Grace sigurna da želi da joj Logan bude prvi – uslijedi šok i razočaranje.

Logan odbije spavati s njom, govoreći joj da još uvijek nije siguran je li zaljubljen u jednu djevojku. Grace ga optužni kako mu je bila samo distrakcija. Osramoćena i povrijeđena, tjera ga van iz sobe. Uslijediti će cijelo ljeto bez ikakvog razgovora i kontakta, a na drugoj godini iako je još uvijek junferica, vratit će se u novom izdanju. U potpunosti je preboljela arogantno hokejaša. Ovog puta konci su u njezinim rukama.

Ako je Logan želi nazad, itekako će se morati dokazati.

Mislite da sam vam spojlala? Varate se. Očekuje vas još puno iznenađenja tokom čitanja jer ovo je samo mali isječak cijelokupne radnje. 🙂

Kada sam pročitala i posljednju stranicu, frendica me pitala: “I kojeg želiš? Jel’ ti još uvijek Garrett u glavi ili bi sada Logana?” – Počela sam se smijati. Uvijek mi postavlja takva pitanja kada je riječ o serijalu i zgodnim muškarcima. Draga prijateljica, vjerujem da ovo čitaš pa ću ti dati odgovor na tvoje pitanje. Garrett je još uvijek broj jedan! Ne znam radi li se o ljubavi na prvo čitanje prve knjige serijala, ali stvarno će biti teško nadmašiti Grahama! Pa da vas pitam ako ste kojim slučajem pročitali… koji je vaš odabir? Ostavite mi odgovor u komentaru ovog posta!

E sada, još malo o knjizi. Slijedi moje osobno mišljenje. Knjiga je vrlo dobra. Neću reći da je odlična, ali zaslužuje jednu lijepu četvorku. Sada se sigurno pitate “Pobogu zašto?” – Moj odgovor se nije promijenio kao ni prošlog puta. Peticu čuvam za neke originalne ideje, teže tematike i knjige s vrhunski okarakteriziranim likovima. Ovo je super knjiga uz koju sam se smijala i problemi su bili daleko od mene. No isto tako, to je nešto viđeno i puno puta čitano. Nemojte ovo shvatiti kao neku kritiku, jer nije. To je samo činjenica. Doista vam od srca preporučujem ovu knjigu, pogotovo u ove ljetne dane i kada su ljudi tragaju za nečime čime će si okupirati misli i odmaknuti se od realnosti i problema.

Uskoro krećem s čitanjem treće knjige “Pogodan”. Pripremite se, jer idući put vam pričam o Deanu! Btw, u slučaju ako vidjeli, napisana je recenzija i na knjigu Pogodba. Ako želite pročitate moje mišljenje, kliknite ovdje.

Autorica knjige je Elle Kennedy, a zahvaljujući Terezi Milić i cijeloj izdavačkoj kući Naklada Neptun, imamo prijevod. Knjiga ima 286 stranica i žanr je New adult.

Ako niste čitali ovaj serijal, trk u dućan po svoje primjerke! Neće vam biti žao.

Do idućeg čitanja, vaša Foptica