Slomljeni princ: Erin Watt/ Recenzija

Ovoj sam se jeseni radovala kao ni jednoj do sada. Znala sam da njezinim dolaskom možemo očekivati drugu knjigu serijala Royals koja nosi naziv “Slomljeni princ”. Kraj prve knjige bio je šokantan i svi smo bili pomalo razočarani u Reeda, ali vjerujem i sumnjičavi. Ovaj nastavak nam donosi odgovore na pitanja, ali sami završetak postaviti će neka nova. Znate li što ovim autoricama polazi za rukom? Pisanje neočekivanih završetaka zbog kojih ostanemo zabezeknuti i frustrirani činjenicom da moramo čekati prijevod. No slađe čitanje je samo jedna velika prednost kod iščekivanja!

Ella je snažna, hrabra i ponosna, no ovog puta u prsnom se košu nalazi srce slomljeno na tisuću komadića. Nakon što je u krevetu zatekla dečka i djevojku njegova oca, naglo i bez najave odlazi iz palače obitelji Royal. Početak njihove priče bio je prepun stalnih sukoba i naizgled antipatije. Potom je prerastao u negiranje postojećih emocija i opiranju očite privlačnosti. Kažu ljubav uvijek pobijedi pa su tako Ella i Reed završili u romatičnoj vezi. No krajem prve i početkom druge knjige, njihov se odnos gotovo vraća na početak

Njezinim odsustvom stvari krenu u krivom smjeru. Braća Royal poznati su po svojoj ujedinjenosti i motu da je obitelj uvijek na prvom mjestu. Sada su njihovi odnosi narušeni. Činjenica da se više ne nalaze na vrhu hijerarhije u školi, potaknula je druge da si uzimaju za pravo zlostavljati koga god požele. Više nema pravila. Dok situacija u Aston parku, ali i u Royal palači eskalira, Reed jedino brine o Ellinoj sigurnosti i kako je vratiti “doma”. Odnos između Estona i Reeda gotovo da i ne postoji. Brat ga krivi za sve loše stvari koje su se dogodile, uključujući Ellin odlazak.

Callum uz pomoć istražitelja ulazi Elli u trag i uspješno koristi svoje metode nagovaranja i ucjenjivanja kako bi se vratila. Njezin povratak donese određeni mir u obitelj Royal, ali ponašanja i međusobni odnosi ostanu isti. Reed je svjestan koliko ju je povrijedio, ali ne odustaje u namjeri da mu oprosti. Ella ga ne želi u svojoj blizini, ali vrlo dobro zna koliko je još uvijek slaba na njega i da osjećaji nisu isparili kako bi ona to htjela.

Osim problema unutar zidova palače, Ella se mora suočiti s tračevima koji kruže školom. Pošto je Jordan zauzela kormilo Aston parka, Ella je sada otvorena meta. Osoba nižeg društvenog statusa, djevojka koja je striptizom zarađivala novac kako bi se mogla prehraniti nakon smrti majke sada je na nišanu gotovo svake osobe koja pohađa ovu školu. Iako Ella izvana izgleda kao djevojka koja može sve podnijeti i njezin ponos tome pridonosi, iznutra se slama i mržnja prema toj ustanovi i ljudima unutar nje je sve veća.

Reed je izgubljen, ali ne posustaje od cilja da ponovo osvoji Ellu.

Hoće li Ella smoći snage povjerovati u Reedovu priču i oprostiti mu?

Hoće li odnosi u obitelji Royal biti kao nekada?

Hoće li netko stati na kraj zlostavljačima Aston Parka?

To su samo neka od mnogobrojnih pitanja na koja ćete dobiti odgovor ako pročitate drugu knjigu.

Knjiga me niti u jednom pogledu nije razočarala. Zapravo mogu reći da mi je ovo omiljeni serijal iz žanra Young adult. U prvoj knjizi smo imali prilike upoznati Ellu i njezin život koji nije bio lagan, no život Reeda i ostalih članova obitelji Royal je nekako uvijek bio zamagljen i misteriozan. U djelu “Slomljeni princ” autorice stavljaju naglasak na Reedov život, njegove pogreške i ožiljke iz prošlosti. Pružaju nam malo širi uvid u njihovu situaciju i razloge zašto toliko vjeruju da unište sve što dotaknu.

Neću vam previše dužiti s ovom recenzijom jer jedva se suzdržavam da ne nabacim koji spojler. Imate moju preporuku. Ako tražite neko štivo za razbibrigu, a koje opet ima dinamičnu radnju i likove, ovo je pravi izbor za vas. Autorice pod pseudonimom Erin Watt, učinile su majstorski posao. 👌🏼

Izdavač ove Young adult knjige je naš dragi Stilus. Knjiga ima oko 330 stranica. Ako ju želite odmah naručiti, kliknite ovdje.

2 thoughts on “Slomljeni princ: Erin Watt/ Recenzija